Подрібнювачі гілок виробництва ТМ PALCHE призначені для подрібнення шляхом рубки на куски деревних відходів, а саме: гілки, крони дерев, рейки, дошки, горбилі, та інше.

Подрібнювач гілок здатен перерубати гілки діаметром до 16 см. Куски деревини на виході мають довжину від 9 до 18 см, що є ідеальним паливом для котлів, камінів, печей, та виготовлення деревного вугілля.

Рубальні машини ТМ PALCHE представлені серією PG.

Використання гілкоподрібнювача є найбільш корисним для:

  • комунальних служб, міських та сільських рад – особливо у період санітарної обрізки крони дерев від сухих, старих і пошкоджених гілок, формувальної чи омолоджуючої обрізки дерев;
  • деревообробні господарства – меблеві, виробництво пелетів, піддонів і т.д.;
  • лісових господарств – велика кількість гілок залишається після прорідження лісів, санітарної рубки, розчистки лісогосподарських доріг та суцільнолісосічної рубки дерев;
  • лісопилок – подрібнення відходів після виробництва, бруса, обрізки дошок і т.д..;
  • фермерських господарств – що здійснюють розчищення польових доріг від густих чагарників та переробляють деревні відходи у паливо. Особливо корисно мати такий рубильний агрегат господарствам, які мають фруктові сади чи виноградники. Також фермерські господарства, котрі беруть в оренду землю, повинні першочергово підготувати її до аграрного сезону, і розчистити від чагарників, для подальшої обробки.
  • приватні особи – використовують подрібнювачі для полегшення заготівлі палива для: котлів, печей, камінів.

Типи приводів гілко подрібнювачів TM PALCHE:

  • ВВПот (вал відбору потужності) трактора (серії «Т») – використовується у навісних подрібнювачах до тракторів, що з’єднуються заднім триточковим навісним пристроєм. В цьому типові приводу потужність двигуна передається через вал до гілкоруба. Мінімальна необхідна потужність для роботи з подрібнювачем гілок становить 15 к.с. (для PG-80T). Забезпечує мобільність пристрою, має підвищену продуктивність завдяки використанню потужностей трактора.
  • Електричний (серії «Е») – привід від електродвигуна. На виході продукція має нижчу собівартість, завдяки низькій вартості електроенергії, у порівнянні з іншими видами приводів. Електричні гілко подрібнювачі оснащуються двигунами потужністю 11 кВт і 7,5 кВт.
  • Бензиновий (серії «ВD») – не потребує наявність додаткового обладнання у вигляді трактора чи електромережі, що робить його найбільш мобільним. Витрати палива складають до 1 л/10 м³ готової продукції. Бензинові гілкоруби оснащуються двигуном потужністю 16 к.с.

Машини для рубки гілок оснащені циліндричною системою різання (термічно оброблені ножі).

Корпуси механізмів виконані з сертифікованого листа товщиною 20 мм, валами прокатної сталі, на яких встановлені зубчасті передачі. Механізм автоматично втягує матеріал, який потрібно різати. Надійний корпус забезпечує довговічність та стабільність пристроїв. Для безпечної експлуатації у подрібнювачах закриті робочі елементи.

Гілкоруби PG серій «TK» оснащуються транспортувальною стрічкою, що дозволяє одразу ж грузити готову продукцію на причеп або кузов вантажного автомобіля.

Показано 15 результатів

Подрібнювачі гілок виробництва ТМ PALCHE призначені для подрібнення шляхом рубки на куски деревних відходів, а саме: гілки, крони дерев, рейки, дошки, горбилі, та інше.

Подрібнювач гілок здатен перерубати гілки діаметром до 16 см. Куски деревини на виході мають довжину від 9 до 18 см, що є ідеальним паливом для котлів, камінів, печей, та виготовлення деревного вугілля.

Рубальні машини ТМ PALCHE представлені серією PG.

Використання гілкоподрібнювача є найбільш корисним для:

  • комунальних служб, міських та сільських рад – особливо у період санітарної обрізки крони дерев від сухих, старих і пошкоджених гілок, формувальної чи омолоджуючої обрізки дерев;
  • деревообробні господарства – меблеві, виробництво пелетів, піддонів і т.д.;
  • лісових господарств – велика кількість гілок залишається після прорідження лісів, санітарної рубки, розчистки лісогосподарських доріг та суцільнолісосічної рубки дерев;
  • лісопилок – подрібнення відходів після виробництва, бруса, обрізки дошок і т.д..;
  • фермерських господарств – що здійснюють розчищення польових доріг від густих чагарників та переробляють деревні відходи у паливо. Особливо корисно мати такий рубильний агрегат господарствам, які мають фруктові сади чи виноградники. Також фермерські господарства, котрі беруть в оренду землю, повинні першочергово підготувати її до аграрного сезону, і розчистити від чагарників, для подальшої обробки.
  • приватні особи – використовують подрібнювачі для полегшення заготівлі палива для: котлів, печей, камінів.

Типи приводів гілко подрібнювачів TM PALCHE:

  • ВВПот (вал відбору потужності) трактора (серії «Т») – використовується у навісних подрібнювачах до тракторів, що з’єднуються заднім триточковим навісним пристроєм. В цьому типові приводу потужність двигуна передається через вал до гілкоруба. Мінімальна необхідна потужність для роботи з подрібнювачем гілок становить 15 к.с. (для PG-80T). Забезпечує мобільність пристрою, має підвищену продуктивність завдяки використанню потужностей трактора.
  • Електричний (серії «Е») – привід від електродвигуна. На виході продукція має нижчу собівартість, завдяки низькій вартості електроенергії, у порівнянні з іншими видами приводів. Електричні гілко подрібнювачі оснащуються двигунами потужністю 11 кВт і 7,5 кВт.
  • Бензиновий (серії «ВD») – не потребує наявність додаткового обладнання у вигляді трактора чи електромережі, що робить його найбільш мобільним. Витрати палива складають до 1 л/10 м³ готової продукції. Бензинові гілкоруби оснащуються двигуном потужністю 16 к.с.

Машини для рубки гілок оснащені циліндричною системою різання (термічно оброблені ножі).

Корпуси механізмів виконані з сертифікованого листа товщиною 20 мм, валами прокатної сталі, на яких встановлені зубчасті передачі. Механізм автоматично втягує матеріал, який потрібно різати. Надійний корпус забезпечує довговічність та стабільність пристроїв. Для безпечної експлуатації у подрібнювачах закриті робочі елементи.

Гілкоруби PG серій «TK» оснащуються транспортувальною стрічкою, що дозволяє одразу ж грузити готову продукцію на причеп або кузов вантажного автомобіля.